JUHUUU – DET ORDNA SEG, JO =)

Hadde tenkt å bruke kvelden på vasking og rydding av leiligheta, i forbindelse med at jeg må ut herfra før utgangen av mai..men så fant jeg ut at jeg måtte opp å snakke litt med husvertene i forbindelse med overlevering av nøkler og slikt..og endte opp med å sitte der å kose meg i et par timer..fikk både kaffe og sjokolade…OG smake Berserk..en aldeles nyyydelig rom =P

Tenkte ikke på å ta bilde av flaska demmes – så jeg hent et på nettet 😉


 

I alle fall..besøket der oppe, endte med et ENORMT pluss for min del. Dattera i huset har IKKE bestemt seg for å flytte inn i leiligheta igjen med én gang – så nå får jeg fortsette å bo der ei stund til. Blir sånn en-måned-om-gangen-opplegg..og det syns jeg er helt ok..for da slipper jeg å stresse med noe. Utfallet kan jo bli at det går en ekstra måned, så bestemmer hun seg for å bli i Harstad – men det kan også være at hun bestemmer seg for å flytte seg nedover i landet – og da har jeg et sted for “vinterlagring” av skrotten i år også, hehe 😉

Så til alle dere som har vært så søte og bekymra dere for meg, som må flytte i bilen – nå kan dere puste ut – i alle fall ei stund til <3

Og siden alt er i skjønneste orden for øyeblikket, gidder jeg hverken vasking eller rydding – men akter å slenge beina oppunder meg i sofa og sløve med – tja – lesing?..film??..eller kanskje jeg skal skippe sløvinga og steppe mens jeg jodler glade toner i stede??? hehe =D

En ting er i alle fall sikkert – samma hva jeg velger å gjøre resten av kvelden, blir det med en pose smågodt på slep..fordi æ kan & vil 😉

 

#blogg #hverdag #hverdagsliv #hverdagsblogg #mandag  #kveld #mandagskveld #positivt #glede #prøvesmaking #berserk #rom #alkohol #godteri #smågodt 

8 kommentarer
    1. Åååå så godt å høre…jeg var ikke så bekymret siden vi nærmer oss sommer, og du virker som en “hardfør” kvinne som har vært ute en vinternatt før..men tror de fleste trenger et husrom for å slappe godt av..innimellom..så får heller naturen besøk av deg innimellom..Herlig å høre…og nå kan du jo være åpen om et litt mer blivende sted etterhvert.. Kos deg med godis..vi hadde også igjen etter sverigeturen..så ble litt i dag også…:-)

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Joda – er ikke tvil om at det er kjekt å vite at man har tak over hodet, uansett hvor hardfør man er 😉 Takker – godis er godt, hehe..kos deg du også =)

    3. godt det ordner seg i første omgang,så har du litt bedre tid på å finne annet husrom også,for om det er kongen du hadde planer om å bo i ,så var det ikke den beste komforten hva sanitær og seng å hente der,bedre når sommeren er kommen og det er varmere ute,da kan en jo bruke telt også i tillegg hi hi,kos deg med smågodt du

    4. fruensvilje: Ja det er kjekt når ting ordner seg =) Og ja – det er kongen som fungerer som husvære – og det har nok gått veldig greit – har lang trening i å bo i bil, kombinert med telt, både vår, sommer og høst – men selvfølgelig er sommeren å foretrekke =) Og gjett om jeg koser meg med smågodtet, hehe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg