ALT OG INGENTING

I dag har da vært en slik dag, der jeg har fått gjort mye – men ikke på en sånn måte som jeg kanskje har trengt.
Greit nok, at jeg har vært å jobbet sammen med venninna mi, og fått kjørt vekk ting som skulle kastes..men der stopper det.Vi har jobbet i ett..tatt lunsjen i bilen, i form av Shell-kaffe og hveteboller..jeg har ikke engang hatt tid til å ta bilder.
Det vil si – jeg fikk tatt ETT..i ene blomsterbedet hennes, hehe 😉

Så nå sitter jeg her, da..etter 8 timer med å fyke rundt som om jeg er vanvittig. Det er langt på ettermiddagen, og jeg prøver å manne meg opp til å få gjort noe til gangs i leiligheta. Det nærmer seg raskt tiden da jeg må være ute herifra – og selv om det etter dagens arbeidsøkt føles som jeg har gjort alt – har jeg da egentlig gjort ingenting..

Derfor er den store planen nå, å hive meg rundt å vaske ned badet….etter at jeg har fått i meg litt næring – og sånn cirka 300 liter kaffe, hehe =P

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #arbeid #rydde #sortere #kaste #blomst #blomsterbed #vår 

8 kommentarer
    1. kjedelig å måtte vaske ned og flytte uten å ha en plass å flytte til da,håper det ordner seg fort for deg,så får du ha lykke til med mere rydding og vask

    2. Ja du står på for andre..men ikke for deg selv…hmmmm..kjenner igjen den der..lett å jobbe borte..men ikke hjemme…hihih.. Lykke til med rydding, pakking og vasking! ha en god kveld når du tar kvelden!!

    3. Lykke til med rydding og vasking.
      Fy f… dokker blir ikke kvitt d kvite heller. Men d maa no snart bli vaar der og. =)))
      Oensker deg en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg