GJENGRODDE STIER

Da jeg dro hjem fra søstera mi i dag, hadde jeg så god tid før ferga gikk, at jeg bestemte meg for å ta en titt på stedet der vi bodde som små. Huset på Årbostad kom nemlig ikke i familien vår, før jeg var ca 14 år.

Jeg kjørte å parkerte, med det for øyet å gå opp langs den veien vi brukte til huset da vi bodde der..yepp..den til høyre..

 

Men den veien er skikkelig gjengrodd når man kommer litt opp i bakken. Og trærne ble bare større og større jo lenger opp jeg kom.

 

Det var ganske mye snø hist og her, og veldig vått..og jeg i støvletter..jadda =D Så jeg snudde før jeg kom opp til selve huset – som ligger ganske høyt oppe..du kan så vidt skimte det bak alle trærne..sånn ca midt i bildet 🙂


 

Jaja..det ble en kort tur på gjengrodde stier – hadde jo ei ferge å nå..men tror nok det blir en ny tur dit, når det er bedre tid..bedre føre..og ikke minst bedre sko, hehe 😉

6 kommentarer
    1. Så koselig..og kanskje litt tungt..å gå sånn å se ting fra gamle dager..sånn er jeg ihvertfall..både glede og sorg…Så litt igjenngrodd ut ja..

    2. dvergpinschere i mitt hjerte:..skal innrømme at det var veeeldig rart – veldig blandede følelser..jeg er som sagt født der. men har bodd på så mange steder gjennom hele livet, at jeg har mista tellinga – men i dag er det stedet den eneste plassen jeg savner når jeg tenker på hvor jeg hører til.. =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg