FROKOST MED UTSIKT

Åh du verden..i natt har jeg sovet så godt som jeg ikke har gjort på lenge..og i ei seng, til og med, hehe <3 I tillegg hadde jeg det kjempetrivelig sammen med søstera mi, gubben hennes og eldste dattera i går kveld. Skravla, spiste pizza og så film. Yepp..trur det var et smart trekk å overnatte hos dem, hehe 😉

Da jeg endelig kom meg opp av senga, tok jeg med meg frokosten og satte meg ute på verandaen.


 

Her er ei helt fantastisk utsikt..og stille. Satt ute i nesten en time, og det passerte én bil her på den tida 🙂

 

#blogg #hverdagsblogg #helg #lørdag #frokost #helgefrokost #utsikt #vår #årbostad #andørja #ibestad #nordnorge

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg