YEEEY FOR SHELL

Da jeg dro hjem etter dagens jobbing med sortering og kjøring for venninna mi, stoppa jeg på Shell for å fylle litt diesel på kongen. Mens jeg står der i min egen verden og tenker morsomme tanker, blir jeg obs på noen store skilt som ikke var der sist jeg kjørte forbi..hmm..kjøp kaffeavtale..hmmm..kaffeavtale hos Shell? Er det mulig? Det har jeg ønska meg i mange år – da jeg – avhengig av energi-påfyllet mitt som jeg er – har alle de andre koppen til de stasjonene som har kaffe-avtale. Så naturlig nok rasa jeg inn på stasjonen, så det lukta svidd av hæla, og nærmest brølte “Er det sant”?..hehe..oh lykke og joda – avtalen hadde de fått fra og med i dag..så da kan jeg love dere at ho gamla spratt like lykkelig som Tigergutt  ut av døra, med stjerner i øya og ny kopp i hånda <3


 

Vel hjemme igjen, måtte jeg bare innse at jeg hadde en del ting som skulle gjøres med hensyn til egen flytting. Skal kjøre meg en ny runde med ting som skal lagres i huset etter mamsen, derfor ble det en kjapp-kjapp middag i dag. Stekt pølse og spaghetti, som jeg helte ferdig bologonese-saus over. Joooda..godt var det jaggu også, hehe 😉

 

#blogg #hverdag #hverdagsblogg #hverdagsliv #fredag #helg #flytting #flyttelass #kaffe #kaffeavtale #shell #middag #pølse #spaghetti #bologonese

7 kommentarer
    1. suttung: Hehe..det er sant 😉
      Søstera mi og familien bor der..men ikke vær bekymra, du…det som er ment å være for meg, dukker opp – akkurat når det skal =)

    2. fruensvilje: Ja det er kjekt..og for meg som kjører maaaange hundre mil i året, og drikker så mye kaffe, er det kjekt at jeg nå har kopper til flere stasjoner 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg