HYSTERISK MORSOMT I KVELDINGA

..har surra rundt og pakka litt i forbindelse med flyttinga – men så ble jeg nå skit-lei hele greia, og lurte på hva jeg skulle finne på..hmm.. Første tanken var jo – som alltid – å dra ut en tur..men så venta jeg folk litt seinere, så det ville bli en veeeldig amputert tur i så fall.

Men – så kom jeg på at jeg er kjempeopptatt de nærmeste to dagen – og det kan komme i klinsj med modell-utfordringa til Frodith..så da var en plan lagt. Jeg stupte inn i kleshaugen (som allerede lå på soverom-gulvet til sortering) og klarte å skvise frem noen få ting med de tre fargene som gjenstår..grønn, rosa og oransje. Grønn er ikke noe problem – for det er en farge jeg et veldig glad i..men resten..hehe..

Her er i alle fall det som ble basene for de tre neste foto-shootene 😉

Så tro meg – jeg har hatt det sinnsykt morsomt for meg selv, her jeg har rasa rundt for å prøve å få telefonen til å stå i ro – og rekke tilbake i posisjon før den fant det for godt å knipse meg, hehe =P

Og resultatene?..jepp..du får stikke innom her de neste tre dagene, så får du se 😉

 

#blogg #hverdag #hverdagsliv #hverdagsblogg #klær #fotoshoot #foto #utfordring #fargerik #farger #moro 

10 kommentarer
    1. fruensvilje: Hehe..ja det ble litt ymse resultater 😉 ..vel..situasjonen min er den, at når jeg flytter herfra – skal jeg bo i bilen noen måneder..derfor skal tingene mine kjøres på lagring til hjemstedet mitt..neida – det er hverken så ille som det høres ut – eller synd på meg. Helt selvvalgt å ikke lete etter ny plass enda. Har bodd fra og til i bilen de siste 3 årene – og syns det er heeelt toppers vår-sommer og høst =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg