UTSIKT FRA ÅRBOSTAD-TINDEN

..en av drømmene jeg har for meg selv, er å klare å komme meg opp på minst 10 topper over 1000 meter. Jeg har hittil vært på kun én..men den har jeg til gjengjeld vært på flere ganger..nemlig Årbostad-tinden på Andørja, hjemstedet mitt.

Siste gang jeg var der oppe, filmet jeg – og la det ut på YouTube..den videoen har jeg nå flyttet over på zoeticWorld-kanlen min som jeg har der..og nå legger jeg den ut her…med litt baktanker, hehe..
Det blir nemlig nå en helt ny kategori her – i håp om at jeg skal inspirere og pushe meg selv til å komme meg opp på flere 1000-topper og filme, så dere kan få se 😉

Jag mæ ut & Wish me luck =D

#blogg #video #videoblogg #natur #fjell #fjelltur #fottur #topptur #utsikt #årbostadtinden #ibestad #troms #nordnorge

 

10 kommentarer
    1. dette er bare helt fantastisk,har gått noen toppturer jeg også,men 10 på over 1000 vil nok forbli en drøm hi hi ,men jeg håper du får oppleve noen av toppene du drømmer om

    2. fruensvilje: Ja jeg er hekta på toppturer – og å ha en sånn fantastisk stor-topp rett utenfor stuedøra der jeg kommer fra, er het utrulig =) Og takk..jeg skal virkelig gjøre mitt ytterste for å få den drømmen til å gå i oppfyllelse..har gått mange som ligger på 8-900 meter og vél så det – men ikke over tusen, altså..hehe 😉

    3. Fy søren for en utsikt. Var heldig med været, nesten så jeg fikk litt hjemlengsel :). Vilje kan flytte fjell. Stå på så klarer du ditt mål.

    4. Sola: Ja jeg føler meg velsigna som har muligheten til å være ute i så flotte omgivelser =) Og takk for tilliten – jeg SKAL få det til 😉 =)

    5. Tone: Ja det var en helt vanvittig flott dag – kan miste pusten av mindre 😉 Hehe..ja det er rart med det – det river vel litt i nordlænning-hjertet når man ser sånt =) ..yepp..det er sant – så jeg skal klare det..basta!! =)

    6. Fantastisk og flott utsikt der ja 🙂
      Har ikke selv noe særlig til mål og drømmer når det kommer til akkurat fjell, men kan vel likevel innrømme at det hadde vært “gøy” å toppe Mount Everest en dag, selv om det tviler jeg nok litt på skjer, av en del grunner. Som f.eks at jeg har litt noia for tanken om å reise til andre land, ihvertfall for meg selv. Også har jeg ikke akkurat noe særlig med reisevenner i bagasjen heller.
      Du, fra et fjell til noen andre. Har du vært i Oppdal før, der (her) er det en del flotte fjell. Er vel nesten først og fremst det bygda er kjent for, i tillegg til Skifer Hotellet og skiheisen, hehe.

    7. Aylar Von Kuklinski: Mount Everest hadde jo vært SÅ kult, da..men jeg ser problemet hvis du ikke er noe særlig for å reise..og dette med venner..joda..på en sånn tur bør man nok ikke dra alene..så derfor tror jeg nok jeg også bare skal glemme en sånn ekstrem-topp, hehe =)
      Har vært i Oppdal et par ganger, ja..men bare sånn for å fylle på mat og kaffe..og shoppe litt tur-ting. Har ikke vært på noen fjell der, nei..enda 😉

    8. Oki, da vil jeg isåfall anbefale deg å gi Allmanberget en sjanse en gang, hvis muligheten skulle by seg frem og være der. Et av Oppdals største stoltheter, og det er til og med nevnt i en av Terje Tyslands mest kjente låter (“Bøgda mi”), bare det i seg selv er jo nesten litt gøy! ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg