KOSELIGSTE JOBBDAG – EVER!!

Oh du vide verden for en fantastisk dag jeg har hatt.. <3 Hadde jeg kunnet jobbe slik som dette hver dag, hadde jeg aldri klaga mer – det er jeg sikker på. 
Starta som jeg nevnte i forrige innlegg med å kjøre fra Harstad mot Svolvær. Jobben min var å kjøre dit og hente noen deler til en båt, og deretter kjøre videre til Myre for å levere dem.

Og gjett om jeg kosa meg nedover Lofoten mot Svolvær..spilte musikk, tromma takten på rattet og kauka & sang – takk mine skapere for at ingen hørte eller så meg, for da har jeg vel blitt sperra inne, hehe 😉 Men det er jo en del tunneler nedover der – og plutselig var det bom stopp i både kjøring og tralling..tunnelarbeid på gang..så der ble man stående en god stund..jadda..

Når vi endelig fikk kjøre videre, fant jeg ut at selv om jeg ikke kan stoppe hele tiden og ta bilder – kan jeg jo prøve å knipse litt gjennom frontruta – så får dere se i alle fall litt av omgivelsene.

Og her er da turen Harstad – Svolvær – Myre – Harstad i biltur-bilder 😉

De to første her er fra Lofoten..

 

På tur fra Lofoten – og til venstre mot Vesterålen

De neste 2 er fra turen mot Mot Myre

 

Og her er Tonny..båten hvor jeg leverte delene jeg hadde henta i Svolvær.

Utsikt fra innerst på Myre.

Mat må man ha 😉
På tur hjem kjørte jeg en lite omvei forbi Alsvåg rett utenfor Myre, og fant meg en fin plass jeg kunne fyre igang primusen og få i meg litt mat.

Som dere ser, er det like ved veien – for deeer borte står kongen 😉 Men på den tiden jeg satt der, passerte det ikke mer enn 3 biler..det er det positive med at det ikke er blitt sommersesong enda 😉 
Og se så koselig blåfarge det er på himmelen på den siden…

..mens bak meg var det grått..hehe =)

Og deeer er jeg nesten hjemme igjen – bare ca.15 minutters igen =)

 

..og med det sier jeg takk og god-natt..sove så godt, nå da..alle dåkker flotte folkan =)

#blogg #hverdag #hverdagsblogg #hverdagsliv #jobb #tur #biltur #bil #båt #natur #pause #kaffe #mat #primus #lofoten #vesterålen

8 kommentarer
    1. Så bra du er kommet trygt hjem igjen også…Herlig å gjøre noe man liker…jeg er ikke glad i å kjøre bil, og unngår det så mye jeg kan..hihih..Men naturen man ser! DEN hadde jeg likt! Flotte bilder og ha en god ny dag!

    2. du for en nydelig arbeidsdag ) å bare kunne stoppe og koke seg fersk kaffe på primus,herlig ) ja vi kjørte helt til nordkapp for et par år siden,vi har bobil,jeg forelsket meg totalt i naturen dere har og den nydelige fargen i sjøen der den kvite sanden lyser gjennom,det var det som ble fargen på bade vårt når vi pusset opp sist i fjor )

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Yepp..det gikk bare bra det, vettu =) Og ja..jeg som elsker å kjøre bil, rett og slett storkoser meg når jeg får sånne oppdrag 😉 Takk for det – og en god, ny dag til deg også =)

    4. fruensvilje: Ja det er rett og slett herlig å kunne gjøre sånt. Det er ikke mye jeg jobber, siden jeg er uføretrygdet – men når jeg får sånne oppdrag – da storkoser jeg meg..
      Så moro å høre at du ble inspirert av nord-Norge til oppussinga..for ja – det ER vakkert her, ingen tvil om det 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg