JÆKLA TANN

..joda – det var den nattesøvnen..!! 
Hadde knapt nok landa hodet på puta i går kveld, før faenskapet begynte å lage trøbbel. Hadde hatt litt verk i ei tann, natta før – men ikke mer enn at det var levende med..og noen paracet holdt det i sjakk i hele går. Det er tross alt helg, og tannlegevakta har åpent kun et par timer om ettermiddagen..så håpet var jo at ting skulle gå seg til, i alle fall til over helga.

 

HAH!! Som sagt, jeg stort sett bare tenkte tanken om søvn, så starta det. Det ulmer, verken og banker som bare fy..Og jeg har holdt på å røske ut den tanna selv et par gange i natt, så vondt har det vært. Vet liksom ikke hva jeg skal døyve det med heller, for paracet´en slutter nå å fungere etter en liten time. Typisk at sånt skjer når det er helg og helligdager – og som sagt – ingen åpen tannlegevakt før på ettermiddagen. Jadda…dette skal bli en gøy dag..NOT!

 

#blogg #hverdag #hverdagsblogg #hverdagsliv #tann #tenner #tannverk #vondt #smerter #tannlege #tannlegevakt #smertestillende #paracet 

5 kommentarer
    1. Uff, og uff..så trasig…også nå i helgen!! typisk! Vist du tåler Ibux så ville jeg ha prøvd det også..for det kan tas sammen med paracet..da inneholdsstoffene er forskjellig..og ibux er litt mer betennelsesdempende…Lykke til! og god bedring!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja det er ganske så det skal være, det..at ting kommer når det passer minst, hehe 😉 Tåler Ibux, så det kan jo være en idé å se om jeg får tak i..kanskje bensinstasjonene har..?..for apotekene har også kun åpent ei lita stund i ettermiddag..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg