TING DU IKKE VET-TRENDEN..

..sitter her og kjeder meg noe så grønnjævlig..bilen er fullasta av stæsj, så jeg vil ikke ta den ut å kjøre med den før jeg drar i mårra tidlig..og jeg gidder ikke å traske rundt i distriktet her, heller. Fordrar ikke å gå for mye på asfalt! Jeg har jo selvfølgelig Gangsåstoppen, en flott, liten “haug” rett bak her jeg bor – som tar 20 minutter å gå opp til toppen på, i rolig tempo – men har flydd opp der så mange ganger, at jeg gidder ikke. Pluss at i dette fine været, kryr det nok av folk opp og ned der også..så nei..

Derfor tenkte jeg å hive meg på den trenden jeg ser rundt om på forskjellige blogger – ting du ikke visste om meg..så ok – her er:

5 TING DU IKKE VISSTE OM MEG!

1. Jeg spiller Pokémon Go når jeg kjeder meg
2. Jeg elsker å mikse mat..en favoritt er å legge sammen to brødskiver..ei med peanøttsmør og ei med nugatti – og så et par brunostskiver i mellom
3. Jeg må ha sorte lakris-snorer når jeg er på kino – og knyter bestandig mange knuter på de, før jeg spiser de.
4. Et av de vakreste dyrene jeg vet om, er flaggermusen
5. Jeg har faktisk papirer for å kunne reise på båt..sikkerhetskurs for sjøfolk, krise & passasjerhåndtering OG sjømanns-attesten..hvorfor?..hvorfor ikke 😉

..skive med peanøttsmør, nugatti og brunost..ikke døm det, før du har prøvd det, hehe 😉

 

#blogg #hverdag #hverdagsliv #hverdagsblogg #lørdag #hjemmekveld #kjedelig #kjedermeg #tingduikkevet #vaner #rarevaner

 

4 kommentarer
    1. Ja her var det mye rart..hihih..og sånne blandinger av pålegg kan nok smake herlig..for noen..og ikke for andre..hihihi ha en fortsatt god kveld og lakrissnører jeg jeg også glad i..nammmm

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Tji-hi..her skal ingen ting være uprøvd 😉 Guttungen har tatt etter meg – nå i voksen alder, er noe av det beste han får, et rundstykke delt i to..majones og egg på det ene og brunost på den andre halvdelen – og så legge det sammen som en burger =D En fortsatt god kveld til deg også =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg