FLOTT UKESLUTT

Som jeg skreiv i forrige innlegg, ble det en uventa “fridag” på meg i dag. Tenk – ingen jeg hadde lovet meg bort til, så min eneste forpliktelse var å få ferdig middagen til guttungen, før han skulle på møte i ettermiddag/kveld. At DET kunne vært ugjort å stresse hjem etter, er ei anna sak – da han ga beskjed 10 minutter før jeg skulle starte å lage mat, at han ikke kom til middag i dag..jaddaaaah =P

Men i alle fall..dagen frem til nå i ettermiddag har vært super. Både jeg og kongen var skrekkelig fornøyd med å komme oss ut i mårres, og vi surra og kosa oss med å finne ut hvor vi skulle. Endte opp nede ved havet i dag også – cirka en halvtimes tid før vi kom til Svolvær, som ligger i Vågan kommune i Lofoten =)

Tok meg en liten runde først, for å kikke litt – var blant anna en bit av en gammel ruin der..ikke godt å si av hva =)

Så tusla jeg rundt og samla ved..nok av tørt der – og fikk fyrt igang bålet.

Kjente det var gått noen timer siden frokost, så det gjorde seg virkelig med litt mat..digger skive med brunost, stekt på bål <3

Ellers bare satt jeg der og kosa meg. Nøt utsikten og snøsa på lukten av hav og tang..

Da jeg dessverre måtte pakke sammen for å dra (som da viste seg å være unødvendig..huff den ungen..), fikk jeg plutselig øye på ei grein med “gåsunger”..yeeey..et vårtegn..så utrulig deilig =)

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #fredag #helg #tur #utpåtur #kosetur #friluftsliv #natur #hav #solskinnsdag #vår #vårtegn #fjell #lofoten #bål #bålkaffe #bålmat #turmat #nyterlivet 

 

8 kommentarer
    1. Hihihi..kjente meg så igjen med “unger” merk: egentlig voksne..som plutselig ikke kommer…og vi har stått på hue å ordnet til..og kunne heller tatt se brødskive om man viste det…grrrr…sier jeg også..Men ser og høres ut som du fikk en flott dag! jeg var i Svolvær i sommer! ELSKER det stedet!! var der på den fineste dagen i ferien også..med 30 varmegrader..tror jeg..hihih..og bobilplass helt nede ved vannet….helt herlig!!! Flotte bilder!!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Hehe..ja det er vel typisk unger..snodig..kan ikke huske at jeg var sånn…hmm..hehe =P Men ja – hadde som sagt en flott dag =D
      Og så gøy at du har vært der..ja Svolvær er vakkert, ingen tvil om det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg