KVELDSBÅL

Jaaa..da ble det båltur på meg i kveldingen. Var jo ganske seint hjemme etter “operasjon dikkedarre med kongen”, så det ble veldig enkel middag i form av taco 😉

Så drefsa jeg ei sjokolade-plata i sekken, fikk på meg tur-klærne i ei faderlig fart – og dura avgårde med en lykkelig King Blaze 🙂 Vi havna som vanlig over Tjeldsundbrua, og måtte leite litt før vi ble fornøyd..men fant til slutt en flott plass i fjæra, der det var vindstille. 

Så da var det bare å fyre igang bålet og nyyyyyte <3

 

Slaraffenliv 😉

 

 

…og derrrr forsvant gull-kula bak fjellet..da var klokka 20.53 🙂

Ble sittende ei lita stund etter at sola forsvant, men selv om jeg hadde varmekjeldress utenpå tur-klærne, ble det fort kjølig..så da var det bare å raske sammen tingene og pelle seg hjem..ny jobbdag sammen med venninna mi i mårra..og for de som har lest tidligere innlegg..ja ho med huset, hehe 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #turliv #friluftsliv #tur #utpåtur #natur #hav #sol #vår #kveld #kveldstur #bål #bålkaffe #bålkos #sjokolade 

6 kommentarer
    1. Det ser så deilig ut!! helt alene..med bål og solnedgang..Du vet å nyte øyeblikket! herlig! ha en god kveld ognatt!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja det er fantastisk..kan ikke forestille meg et liv uten 🙂 En fortsatt fin kveld til deg også, og ei riktig god natt =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg