SNART KLAR FOR SOMMER’N

Yeeey…da har kongen min fått kos og stell, og begynne å bli klar for sommersesongen <3

Starta med å ta oljeskift..

 

..og bytte oljefilter..

Må langt nedi gokk i motoren, for å komme til til filteret..så jeg er veldig glad for at jeg er så tøyelig i kroppen at jeg kan sno meg ned i mellom der..

Yezz..ferdig å grise med olja.

Tok også å bytta luftfilter..noe som er den enkleste jobben jeg har gjort, hehe 😉

Rosa og fint filter montert..litt forskjell fra det gamle 🙂

Så hjalp broren min meg med å flytte ryggelysene..Har vært veldig plaga med at de er blitt ødelagt, fordi de har vært altfor utsatt for vær og vind, de stedene vi har plassert de før. Men nå er de innfelt nede under luka på kassen.

Så jippiii..nå gjenstår bare å få bytta hjullager og ryggelys-bryter. De er bestilt og kommer til uka =)

Ja, og så skal han få seg ei “ansiktsløftning” i form av ny farge..kamo.. 😉

#blogg #hverdag #hverdagsliv #hverdagsblogg #bil #bilpleie #motor #olje #motorolje #oljeskift #oljefilter #luftfilter #lys #ryggelys #nissan #kingcab

 

6 kommentarer
    1. S¨å flink du er som gjøre dette selv! Deilig å ha hatt bilen på spa….da er den blid og fornøyd! ha ne god kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk..syns det er veldig ok å kunne være selvhjulpen =) Hehe..ja han ble skikkelig spretten etterpå 😉 En flott kveld til deg =D

    3. Margrethe: Takk..ja det er kjekt å kunne. Liker å drive med sånt – samt at jeg må lære å være mest mulig selvhjulpen, hvis noe skjer med bilen når jeg er på laaange langturer, hehe =)

    4. suttung: Hehe..joda.. samt at det er ei nødvendighet, aleine som jeg er..må jo skjønne litt, dersom kongen plutselig havarerer midt utpå ei vidde, eller no sånt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg