FYSJ..DET STINKER

..eller man kan si at jeg stinker. Etter å ha vært i timevis å traska att og frem i områder der det flyter ensilasje..opp og ned over båt-rekka som er innsmurt av samme gørra..så nå lukter jeg verre enn ei råtten tønne sild, hehe 😉

Så gjett hvem som skal ha en seriøs dusj, og så få laga litt middag..og så trur jeg seriøst jeg skal ta meg en tur ut og få litt frisk luft..hvis jeg ikke sovner av, etter nesten 9 timer med trasking og (ikke fullt så) frisk luft 😉

Men ellers har det vært en flott dag, med nydelig vær 

 

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #jobb #godværsdag #sol #hav #båt 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg