LATTER OG TJO-BING – IS THE THING..

Dagen min starta bra, den..litt småtrøtt i trynet, bevares..men jeg vet jo at jeg blir sånn når ingen av disse “trøttende mannfolkan” som Jon Blund og kompani, ikke gidder å stikke innom. Så når jeg har sånne netter, tar jeg bestandig en sjefs-avgjørelse når det er på tide å stå opp. Enten kan jeg daffe rundt og synes veeeldig synd på meg selv – eller så kan jeg gurgle koffein og se lyst på livet – fordi man er aldri garantert en ny morgen-dag..og han Tykje skulle ta meg om jeg valgte, at det siste jeg skulle gjøre her i livet, var å gå rundt å være surkete og synes synd på meg selv..ergo: WIHIIIIIII & TJO-BING, hehe =P 

Så når mårra-ritualene var unnagjort og siste dråpe kaffe sugd ut av kanna med sugerør, heiv jeg meg i bilen og kjørte ut – denne gangen ble det ikke på tur – men for å hjelpe kompisen min. Han er alene på jobb for tiden – en jobb der de helst burde være to – så da var det den naturligste ting i verden for meg, å gi ei hjelpende hånd. 

Parkerte kongen nede på lageret deres, og ble med kompisen bort til der båten ligger. Fin utsikt fra Iveco’en.

 

Akkurat nå er vi ved et gammelt tankanlegg som han driver å tømme for ensilasje.

 

Det er jo ikke snakk om store jobben jeg får gjort, da..passe på å slå av og på noen brytere i rett tid..og sånt små-pjusk, mens han er inni ene tanken og suger opp “gammelt gørr” og etterpå spyle den rein.. =D

 

#blogg #hverdag #hverdagsliv #hverdagsblogg #bil #jobb #tankanlegg #ensilasje

4 kommentarer
    1. Hørtes ut som en slitsom morgen..men ja..man bør bruke dagen..og nyte den..for man vet ikke hvor mange man får.. Så en lur måte å tenke på..men kan være litt vanskelig innimellom..ha en god kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Joda, visst kan det være vanskelig av og til..men klok av skade, har jeg oppdaget at dagen blir bare verre for meg, om jeg IKKE klarer å snu surket til latter, og nyte livet 😉 En fin og god kveld til deg også =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg