“SOVEPOSE” TIL FØTTENE

Er faktisk ikke så veeeeldig lenge siden jeg kom hjem, etter en kjempekoselig middag og kvalitets-tid, sammen med bestevennen i ettermiddag og kveld..men måtte bare innom her en liiiiten tur til i dag, før jeg legger meg. Vil bare vise dere noe jeg fikk hos ho dama der jeg var å jobba i dag..Ajungilak dunsokker..NÅ skal ikke føttene mine fryse med det første, når jeg er på tur..wiiiiiih og god natt, alle sammen <3

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #glede #gave #ajungilak #dunsokker #føtter #varmeføtter #takknemlig 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg