BYSSE-MAT

I dag skal jeg IKKE klage..har hatt en fantastisk dag så langt. Fikk kommet meg ut i mårrest/formiddag og lufta hodet før jeg dro for å gjøre litt til gangs. Hadde en flott dag med jobb, hos kjempetrivelige folk..og som ble avslutt a med kaffekos i solveggen 🙂

Etter endt arbeid, dro jeg på jobben til bestevennen min, for å “plage” han litt 😉

 


 

Skal lage middag til oss..

..og på menyen står lettsaltet brosme med potet, gulerot, løk og eggesmør..nammiii 😀

Så nå kan jeg med hånda på hjertet si, at dagen som starta med irritasjon, blir avslutta med kun positivitet og glede..wuhuuuu for livet =D

#blogg #hverdag #hverdagsblogg #mat #middag #fisk #brosme #venner #vennskap 

6 kommentarer
    1. Har saa godt av aa lese bloggen din og ser paa de fine naturbildene. Jeg bor i Berlin men er foedt i Nordnorge og er halv norsk. Har vaert i Harstad for litt over en uke siden paa familiebesoek. Savner dette stedet veldig, fineste plassen paa jord. Kan ikke vente til e skal flytte nordover 🙂

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er helt fantastisk å ha en så god venn, som jeg kan gjøre sånt sammen med..det er gull verdt og var kjempetrivelig.. En riktig god kveld til deg også =D

    3. Margrethe: Yepp..klarer som sagt ikke være sur og irritert lenge om gangen..og OM jeg hadde vært “surken” når jeg kom til kompisen min – hadde han raskt fått slutt på det..han er ekspert på å få meg til å smile, hehe =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg