FORMIDDAGS-TANKER

Har fått gjort unna bra mye hos venninna alt..vært på fyllinga med to svære lass søppel..og nå er det en liten lunspause.

Det er jo et nydelig vær i dag oxo, så det var godt å sitte i sola og kose seg, og se den vakre, blå himmelen og naturen rett bak huset her.

Men så snudde jeg meg andre veien, for å se utover byen min..og så ser jeg King Blaze som står der og “gløtter” på meg. Og så begynte tankene å spinne. Er så himla mye jeg skulle rukket å få gjort for kongen min, før vi flytter på oss..oljeskift og bytte alt av filter..hjullager på ene sida fremme..få fixa ryggelysene..og så skulle han vært smurt med tectyl hist og her..pluss at jeg hadde tenkt å male han..Så det er nok med ting som skulle vært gjort, og vi har vél én måned igjen, bare.

 

Og så jaaa..jeg skulle absolutt ha fått takk i et kapell til han. Jeg KAN bare ikke dra land og strand rundt, med alt jeg eier og har, løst bak i kassen..hmmm..så her nle det litt mye tankespinn til maten..huff nei..går inn og jobber igjen, jeg..

#blogg #hverdag #hverdagsliv #hverdagsblogg #lunj #mat #tanker #tankespinn #gruble #bil #pickup #kingcab 

8 kommentarer
    1. Så fint vær dere har i dag! herlig!! her regner og snør det…ha en god kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja i dag har det vært helt herlig, her..og det holder seg enda. Får håpe det blir bedre vær hos dere, snart da =) En fin kveld til deg =D

    3. Margrethe: Hehe..må jo innrømme at jeg fordrar ikke å la ting være ugjort, når jeg vet jeg har mulighet til å fixe det..så ja – planen er i alle fall å prøve å bli ferdig før mai er over 😉 =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg