T.I.T….TRØTT-I-TRYNET

Oh du all væl´a…ikke ofte jeg sliter tungt om mårran – men det gjorde jeg i dag. Hadde store problemer med å få jekka opp øya såpass at jeg fikk satt på kaffen og subbet meg ut på badet. Følte meg nesten halvblind, der jeg famla rundt for å finne både doen og vasken – for ikke å snakke om klærne mine. Her er det snakk om t-skjorta på vranga og en sokk av hver..huff.. 

Men jeg kom meg nå igjennom mårra-ritualet til slutt, og tro meg – lykken var stor, da jeg fikk koppen mellom nevene og kunne nyte dagens første, varme, livgivende slurk kaffe <3 
Da ble alt plutselig et lite hakk lysere, hehe..og jeg klarte å fungere såpass at jeg fant både knekkebrød, kaviar og egg – og kunne tvinge litt næring i skrotten 😉

Skal også innrømme at når jeg satt der – tverr i trynet og hørte dyna & puta rope på meg – da hadde jeg så lite lyst til å dra ut til ho venninna mi, at jeg befant meg på minus-sida på “ha-lyst-til” skalaen..men – 4000 liter kaffe (overdrive?..nesj..hehe) hjalp på, og jeg fikk til slutt slept meg ut til kongen og starta (forhåpentligvis) siste runde med å jakte på tomme banan-esker 😉

#blogg #hverdag #hverdagsliv #hverdagsblogg #mandag #morgen #trøtt #kaffe #mårrakaffe #frokost 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg