BÅLMAT OG KAFFEKOZ

Det må jeg bare få sagt – ooooh for ei flott avslutning jeg har hatt på denne uka. 

Da jeg hadde vært hjemom å pakka mat og skifta til tur-klær, jakta jeg og kongen etter et sted der vi kunne ha sol ganske lenge. Nabokommunen her, Tjeldsund, er ganske safe – så vi endte opp på et sted med noen nydelige berg, der jeg ikke har vært før. 

Brukte ei god stund der, til bare å surre rundt og nyte den friske lufta. Sanka litt ved og tok litt bilder.


 

Og så fyrte jeg igang bålet, så jeg fikk laga meg litt middag. Ble stekt pølse, løk og makaroni i dag <3

Etter middag, tok jeg meg en ny tuslerunde, mens maten fikk sige litt..og så var det på tide med ettermiddagskaffen som hadde stått å god-gjort seg under hele prosessen…oh lykke <3

Må bare få si jeg var utrulig heldig med været..

Og satt å kosa meg med lyden av sprakinga fra bålet, og fugler som var ivrig med sitt, helt til sola bestemte seg for å gå ned bak fjellet. Men da var klokka nærmere kvart på 9..så da var det ok, da =)

Så da var det bare å pakke sammen og rusle opp til kongen som sto trofast og ventet. Er såååå innmari glad for at jeg har den bilen jeg har..han tar seg frem på de mest utrulige steder. <3 <3 


 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #turblogg #turliv #friluftsliv #utpåtur #søndag #søndagstur #natur #friluftsliv #vår #hav #berg #bål #bålmat #turmat #kaffe #bålkaffe #kaffekos #ettermiddagskaffe #bil #pickup #kingcab #tjeldsund #nordnorge 

2 kommentarer
    1. Så herlig!! missuner deg de turene med bål og kos..Her går vi tur, og da er det nok for meg..sitter ikke godt, annet en i godstolen..men ser så utrolig koselig ut å bare dra ut å slippe å tenke på andre eller hva som MÅ gjøres…alle man må lage mat til, osv..Kos deg med det så lenge du kan!! herlige bilder også!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja jeg anser meg selv som utrulig velsigna, som har både helsa og mulighet til å leve som jeg gjør..vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre med spesielt det som foregår i hodet mitt, den dagen jeg ikke kan lenger.. =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg