UT PÅ TUR..WIIIH =D

Ble en lang arbeidsdag i dag..det vil si, time-messig ble den ikke noe lengre enn vanlig – men siden jeg ikke starta før klokka 10, ble jeg ikke ferdig før 17.
Det ble jo duket opp med et aldeles nyyyydelig vær i hele dag – knallblå og nesten skyfri himmel – og ei sol som stråler varmt og livgivende over fjell & fjord.

Så gjett hva jeg har gjort nå, etter at jeg kom hjem? …hehe..yepp..raska sammen litt ting & tang, og stappa det oppi tursekken..


 

Og så har jeg jumpa oppi tur-klærne, og skal gi kongen beskjed om å ta oss en flottersfin plass vi kan kose oss i ettermiddag..wiiiiiih & CU =D

#blogg #hverdagsliv #hverdagsblogg #helg #søndag #søndagskos #tur #utpåtur #tursekk #turutstyr #godværsdag #vår #sol #solskinn #bil #kingcab #nordnorge

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg