FROKOST-BUBBEL

Oh du verden for ei natt..fikk IKKE sove, så mye som et sekund. Trodde jeg skulle svime av etter først en dag med mye fysisk arbeid, og så en stor dose frisk luft..men nei!!
Hodet begynte å spinne..om vi rekker å bli ferdig med jobbinga som trengs frem til tirsdag..om guttungen sin flytte-for-seg-selv-situasjon..om hvordan jeg bør legge opp min egen situasjon, når jeg er fri for bosted i mai..ja kort og godt – såpass mye spinning at det skremte bort både Jon Blund og Ole Lukkeøyet..hehe..til og Mr.Sandman så seg ikke bryderiet med å prøve å stikke innom 😉

Så klokka halv 6 ga jeg opp, siden jeg likevel skal være hos venninna mi klokka 8, og sto like godt opp..kokte kaffe og fixa frokost..YESS..mitt daglige egg 😉

..og ble sittende å glo litt i bildemappene mine.  Der kom jeg over et bilde av øya mi – Andørja. Det er den dere ser i bakgrunnen..og hele den lange fjellkjeden, kalles “Dronninga”. Hvis dere har fantasien i orden, ser dere at hun ligger der – på rygg.. Hvis dere starter til venstre i bildet og følger fjellet på skrå oppover, er det håret som flommer..siste biten opp til en spiss topp, er panna. Deretter går det ned i ei kløft – som er øyet. Opp igjen i en rund topp, som er nesa. Litt lengre mot høyre er det først to små, runde topper som danner leppene – for så å avrundes med haka, før det går rett ned en bit. Der er halsen med kragen på skjorta. Så går det oppover igjen i en rund topp ca midt i bildet, som er brystene. Mer mot høyre igjen, med en mer spiss topp er hendene som ligger foldet på magen hennes..og så ligger hun strak ut med føttene, som er skjult bak et annet fjell.. =)

Ser dere henne? 😉

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #søvnløs #morgen #frokost #foto #dronninga #andørja #ibestad #troms #nordnorge

6 kommentarer
    1. Margrethe: Ja visst er Dronninga flott =) Joda..det er ganske kjipent – men heldigvis så vet jeg at turboen min kicker inn når jeg begynner å virke..og så sper jeg på med noen solide doser koffein under veis – da blir dagen såååå bra, uansett 😉 Klemz <3

    2. JA, jeg ser henne! og du må ha en fin dag, og håper du ikke blir alt for trøtt..sånn er det når man har mye å tenke på..da får man ikke så mye ro..

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Så artig at du ser ho =) Det er sant..ikke greit å skyve tankene vekk, når hodet går på høygir..men satser på at den store trøttheta ikke tar meg..før i kveld 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg