..GI MÆ LUUUUFT..

Oh-ho-hooo..i dag kjenner jeg at hodet mitt er klart for en solid dose frisk luft.

Har vært mye styr att og frem..som jeg nevnte i forrige innlegget, var det sortering, pakking og kjøring av blader og bøker som skulle ned på biblioteket. Deretter valgte vi å fylle kassen på kongen og kjøre på HRS (Hålogaland ressursselskap) og få kastet masse søppel og rot fra huset.

Nå er det straks tid for middag her..gryterett & brød med smør..enkelt og kjapt..

..og så skal jeg være med guttungen og se på en hybel i ettermiddag.
Han har jo SÅ lyst å finne noe for seg selv igjen – han bodde nemlig borte da han gikk 2.året på videregående..men det er så innmari dyrt her, og mange om beinet – så det kan bli en tøff prosess. Men krysser fingrer & tær og håper det beste <3

Men SÅ – når alle dagens forpliktelser er over, akter jeg å rømme ut i det fri. Jeg skal jobbe sammen med venninna mi i hele helga – og SELVFØLGELIG har værgudene bestemt at nå..NÅ er det på tide å stø sol & glede over nord-Norge..hehe..

Men pyttsan – jeg skal vel få i både pose og sekk…jobb på dagtid – og koz-moze-turer på ettermiddag og kveld 😉

#blogg #hverdag #hverdagsblogg #hverdagsliv #pause #middag #gryterett #sol #blåhimmel #godtvær #vår #harstad #troms #nordnorge

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg