HUFFDA..!

Seriøst – jeg er IKKE et menneske du vil høre klage for ofte. Tvert om, ser jeg vel bestandig ganske lyst på tilværelsen, og tar det som en selvfølge at jeg ikke skal la meg feie av banen av problemer, men finne løsningene som jeg VET er der.

Men akkurat i dag skal jeg innrømme at jeg har hatt en liten..tja..vet ikke helt..nedtur, kanskje? ..eller nei, egentlig ikke det heller..men en smule oppgitthet, iblandet en porsjon små-panikk. På vegne av venninna mi. Ja hun med huset, ja..
Vi har jo jobbet ganske iherdig i flere dager, for å rydde og tømme det..og i går ble det i alt 10,5 timer med jobbing på meg – inkludert 3,5 timer som jeg og sønnen min brukte for å tømme hemsen og få alt ned i hovedetasjen.

Og så langt, alt vél.. Det er bare det at nå skal jo alt sorteres..og pakkes. Så nå jeg vært en ny runde på butikker og sanket tomme bananesker..fjerde runden til nå..og må vel ut en tur til før dette er over.


 

Og nå er det sortering og pakking av blad og bøker på gang, som etterpå skal kjøres til biblioteket..utruligkjekt at de vil ha, så det kan komme andre til nytte =D

#blogg #hverdag #hverdagsblogg #hverdagsliv #arbeidsstykke #rydding #sortering #kaste #blad #bøker

6 kommentarer
    1. Margrethe: Prøver i alle fall =) ..det verste er at nå blir jeg vel så lei de banan-eskene, at jeg blir antagelig å ønske dem pokker i vold når jeg skal rundt å hente til meg selv om et par uker, hehe =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg