PANNEKAKER OG FLYVENDE OBJEKTER

..hehe..okey..er vel ikke riktig så ille som det høres ut, da..men med det tempoet jeg holdt siden jeg kom hjem fra venninne-jobbinga, med å rase att & frem og prøve å kombinere matlaging med tusen andre huslige sysler, er det nesten så ting bare fløy rundt ørene på meg..og da tenkte jeg: “Seriøst Helene – ro ned turboen og pust litt”..så da valgte jeg å la husarbeid være husarbeid – ingen som stjeler det fra meg likevel..og så tusla jeg meg i stedet på utsida og satte meg på steinmuren et lite kvarter.

Deilig med frisk luft og litt blå himmel & sol..

..og jeg kjente på hvor takknemlig jeg er fordi det tiner godt, og begynner å minke så mye på snømengdene <3

Men så måtte jeg gi slipp på den gode, friske lufta og tusle meg inn på kjøkkenet.
Valgte å lage pannekaker til middag i dag, for det er både godt og enkelt.


 

Måtte ta det enkelt, kjapt og gæl´i i dag, fordi jeg skal tilbake å jobbe litt i huset til venninna mi etter mat – og skal ha sønnen min med meg.
Snille glunten skal få lov å hjelpe den stakkars, gamle, skrøpelige mora si (kremt!, hehe) med å krype rundt på hemsen og dra frem ting til luka, mens jeg står nede og tar imot. Må jo få tømt den også, så tingene kommer med på flyttelasset..
Vi fikk gjort veldig mye der borte tidligere i dag, men det er enda mye igjen. Så jeg må nok bare belage meg på å jobbe i hele helga…og krysse fingrer & tær for at det IKKE slår til, og blir kanon-bra vær, med strålende sol fra blå himmel..for DA blir jeg å slite, da 😉

 

#blogg #hverdag #hverdagsliv #hverdagsblogg #ståpåvilje #pause #blåhimmel #snøsmelting #middag #pannekaker 

6 kommentarer
    1. Margrethe: Ja det er akkurat det..men skal vel vite å nyte pausen mine, ja 😉 ..og blir det skikkelig godvær, som varer hele døgnet, er det jo ikke noe problem, uansett..her blir det nesten ikke mørkt lengre om kveldene..kun et noen få timer midt på natta =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg