SMÅ-SLITEN OG DRITTLEI KROPPEN

I dag har det vært en laaaang dag, som har gått med til å hjelpe venninna mi med huset. Kjøring rundt på butikker og hente banan-esker, pakking og bæring av alt mulig rart fra klær til bøker, sortering av ting og tang, og så finne containere for kasting av søppel..ja og ellers sånt som følger med.
Ikke for det – det er faktisk veldig ok å ha noe å bedrive tida med – men akkurat nå kjenner jeg at det har tatt på med 2 dager intenst, fysisk arbeid – og i tillegg er jeg søkke lei kroppen som hyler og skriker. Har fibromyalgi, samt at jeg er født med en skade i korsryggen, som heter noe så pent som spondylolistese – og når de to slår seg i hop for å gjøre dagen vanskelig for meg – ja da gjør de en god jobb, hehe.

Men – skitt au..heldig vis er jeg av den oppfatningen at det mentale kan styre det fysiske i veldig stor grad – så jeg akter å hive innpå litt middag nå..

 ..og så blir jeg å bryte skrotten avgårde og drikke ettermiddagskaffen ute, mens jeg får litt frisk luft og klarner hjernen – for bare hodet fungerer, lystrer kroppen meg så mye, mye mer 😉

 

#blogg #hverdag #hverdagsblogg hverdagsliv #arbeid #jobb #sliten #ryggproblemer #diagnoser #mat #middag

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg