GLA´DANS UNDER VINTERHIMMEL

..okey..dagens bilde er fra ei kald og klar vinternatt for noen år siden..det er tatt med selvutløser på kameraet – et gammelt Sony A200 – og er blant de første bildene der jeg klarte å få til såpass innstillinger, at det faktisk ble nesten like lyst som om det var tatt på dagtid. Får liksom ikke helt til det samme med kun mobiltelefonen min.. 😉

#blogg #foto #fotoblogg #fotografi #fotograf #hobbyfotograf #kamera #stativ #tripod #selvutløser #vinter #vinternatt #kaldt #stjerneklart #dans #nordnorge

7 kommentarer
    1. suttung: Takk for det 🙂 ..hmm..det er kanskje verdt å sjekke ut den appen..bruker kun telefonen nå, for jeg har fått ødelagt dslr-kameraet mitt..men skal nok skaffe meg et nytt etter hvert =D

    2. Margrethe: Takker =) Ja det er veldig gøy å få til. For tiden tar jeg også mobil-bilder, for jeg har fått ødelagt kameraet mitt – og har ikke råd til å kjøpe nytt – riktig enda 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg