..OG DET SNØR OG SNØR OG…

I dag ble det litt små-kaotisk før jeg fikk starta dagen skikkelig. Sov kanskje en time i natt, og det merket jeg veldig godt på øyelokkene når jeg tok laus med kongen kvart på 8 mårrest. Men – avtaler er avtaler – og jeg hadde gjort en med venninna mi, om å starte tidlig med å få gjort mest mulig i huset hennes – så da var det bare å bøtte innpå med koffein og la det stå til.


 

Etter noen timers jobbing, var det klart for litt pause og inntak av næring..så jeg fant ut jeg skulle ta lunsjen med meg ut på verandaen hennes og nyte den der.. Oh du godeste..hadde vært ute i 10 sekund – så begynte det jaggu å snø. Så jeg ble ikke lenge ute der – i t-skjorte og gode greier – men fikk nå knipset et par bilder, så dere får sett et lite glimt av et fremdeles vinter-kledd Harstad.

..var som sagt ikke noe trivelig å stå bar-ermet i isende snø-kov – så resten av lunsjen ble fortært innendørs.. 😉

#blogg #hverdag #hverdagsblogg #hverdagsliv #kaffe #mårrakaffe #koffein #kopp #kaffekopp #lunsj #yt #vinter #snø #hus #by #utsikt #harstad #trondenes #troms #nordnorge

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg