NEGLSPRETT OG VÅRTEGN

Har nok vært litt små-kaldt i nord i natt..for da jeg tusla meg ut på steinplatten med mårrakaffen og min daglige dose egg, var det jaggu nysnø som venta på meg..

Jaja..ikke mye å gjøre med det, da..så jeg plasserte bakenden på et sitte-underlag og lot tankene fly fritt, mens jeg nøt stillheta og så på at sola gradvis kom krypende over fjelltopper og hustak. Så rolig og vakkert, selv om jeg befinner meg midt inni en by <3

Etter en liten halvtime, kjente jeg at fingrene mine var nesten stivfrosne..sjekka gradestokken, og det var faktisk -4.
Hmmm..da er det ikke å vente at negl-spretten begynte å gjøre seg gjeldende, hehe 😉

Litt motvillig reiste jeg meg for å strekke litt på beina, før jeg  subbet meg inn igjen..og der – rett rundt hjørnet fra der jeg satt – fikk jeg øye på blomsterbedet til husverten..og der var beviset..HURRAAAA!! D e faktisk vår i nord 🙂

#blogg #hverdag #hverdagsliv #hverdagsblogg #frokost #kaffe #utefrokost #friskluft #vår #vårtegn #blomsterbed #harstad #troms #nordnorge

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg