KREATIV PÅSKE-KOZ

Etter en svært så rolig mårra, kjente jeg at “æ vil ut”-kriblinga begynte å gjøre seg gjeldene igjen. Hadde tenkt å bruke dagen til litt kreativt arbeid, men den kriblinga er ikke god å holde i sjakk..så jeg fant ut at jeg kunne like godt prøve å få inspirasjonen til å komme der jeg har det som best – nemlig i naturen.

Så jeg stappa skribleri-boka mi i sekken, sammen med litt påske-snop, og lot kongen finne veien til en trivelig plass et godt stykke utenfor byen.
Vet av et utrulig flott sted, der man sjelden blir forstyrret av lyden fra trafikk..og med fine berg å sitte på..


 

..og rigga meg selvfølgelig til med bål 😉

Så var det bare å finne frem godsakene – lepje bålkaffe og la kreativiteten strømme fritt..og fikk jaggu satt litt på papiret også =)

Etter nesten 2 timer med frisk luft, satte jeg nesa hjemover.. hadde lovet guttungen biff til middag i dag – så da var det tryggest å holde det man lover – eller risikere å bli forvist fra landsdelen, hehe 😉

Og etter middag, var det ut på steinplatten ei stund, og nyte en liten kopp ettermiddagskaffe og en – hmm – en mikroskopisk bringebær-pai som jeg kjøpte i Finland i går..men som faktisk var sinnsvakt god – og inneholdt maaaasse fyll =D

..for så å farte avgårde på ettermiddags-kvelds-besøk..og mer kaffe =D

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #uteliv #utpåtur #utinaturen #friluft #friluftsliv #natur #bål #bålkos #kaffe #bålkaffe #påske #påskegodt #påskeegg #kreativitet #middag #hjemmelaget #biff #potetbåter #pai #bringebærpai 

 

2 kommentarer
    1. Akkurat som jeg sa – du nyter og nyter…. helt herlig! Du er et supert forbilde for alle firkanta mennesker som burde slippe seg løs litt mer…. 🙂

    2. Margrethe: Takk..det var utrulig koselig sagt..klarer jeg med livsstilen min å inspirere noen, er det i så fall helt fantastisk =D <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg