TRØTT SOM FY – MEN FIIIINE DAGEN LIKEVEL

Normalt sett er jeg våken og sitter med dagens første kaffekopp før klokka er halv 7 om mårran – men i dag sov jeg som en stein til klokka ringte 06.45. Følte jeg gikk på tverra inn gjennom døra, da jeg skulle vekke guttungen – så her var det bare å kaste seg over kaffetrakteren og bøtte innpå med ramsvart koffein, i et tappert forsøk på å få øynene til å holde seg åpne, hehe =D

Joda – jeg er ei skikkelig kaffe-kjærring..og etter noen kopper med mitt personlige livseliksir, begynte hodet – og dermed også kroppen – å fungere såpass at jeg fikk gjort noe fornuftig til gangs.

Så jeg fikk sjaina kåken litt før jeg måtte dra ut – og har brukt formiddagen frem til middagstid med litt små-jobbing. Hadde 3 timer igjen som skulle jobbes inn før den 20, og med påska rett rundt hjørnet, var det bare å hive seg i det.

…eller det vil si..hadde liiitt god tid fra jeg var ferdig i heimen, til jeg skulle være på plass for å jobbe..så da bestevennen min ringte og ville ha meg med på “rundtur” i Iveco´en for å hente en lift og frakte den fra et sted til et annet, var jeg ikke sein om å hive meg med. 

#blogg #hverdag #hverdagsliv #trøtt #kaffe #mårrakaffe #jobb #bil #lastebil #iveco #lift #venn #vennskap #kompis #vår #harstad #kvæfjord #troms #nordnorge

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg