NYDELIGE DAGEN DERPÅ

I dag våknet jeg opp til et aldeles nydelig vær. Nesten blå himmel og strålende sol. Var liiiitt små-urven etter går-dagens festligheter, men fikk bøtta innpå frokost (okey – lunsj) og kaffe, og dermed var jeg “good to go” igjen =)

Hyra på meg litt ute-klær, tok en liten stopp på butikken for å kjøpe med litt “snop”, og kjørte så en tur ut av byen. 

Selv om jeg har både truger og ski, er jeg så møkk lei vinteren nå, at jeg valgte å kjøre et sted der det var så lite snø, at jeg kunne grynne meg ned til havet.

Fant en flott plass ved noen berg , der jeg rigga meg til og fikk laga meg bål-kaffe, og kosa meg i sola og nøt øyeblikket.

 

 

Deilige lyder – bålet som knitret, svak klukking fra små bølger som traff bergene..et par måker som ropte på oppmerksomhet.. Tro meg, jeg hadde absolutt ikke noe lyst til å returnere hjem igjen – men må man, så må man..

Vél hjemme igjen, var det bare på tide å begynne å tenke på å gjøre seg klar til feiringa av 50-års dagen til venninna mi. Er ikke så glad i å kjøpe absolutt alt ferdig – så her blir det hjemmelaget gratulasjons-kort 😉

 

#blogg #hverdag #hverdagsliv #tur #utpåtur #natur #friluftsliv #uteliv #sol #solskinnsdag #hav #fjell #nyterlivet #vår #bål #kaffe #bålkaffe #nordnorge

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg