FREDAG MED FUTT I..

Jepp..denne fredagen har det jaggu vært litt futt i.

Guttungen og kjæresten kjørte til Andenes i dag, for han skal jobbe på Rock Mot Rus i regi av Radio Harstad.. så da sto ei stolt mamma-tøtta tidlig i mårrest  og stekte en haug med vafler de kunne ta med seg på turen, før jeg satte kursen mot dagens uttenkte gjøremål..


 

Etter at vaffel-seansen var over, var jeg først å styra litt sammen med hun venninna mi som skal selge huset sitt. I dag holdt jeg fokus på snømåking for at det i det hele tatt skal være mulig å komme seg opp med biler i forbindelse med kjøring av ting & tang. 
Hææææærrefred for et opplegg, hehe. Brukte en god halvannen time for å ta ca. 2/3 av veien opp til huset – og så var jeg jaggu så heldig at en kjekk, ung mann som brøytet veien i boligfeltet der, tok resten for meg med traktoren. Fantastisk =D


 

Deretter tok jeg meg en bytur, på leiting etter en bursdagsgave. Skal i 50-års dag i morgen til ei god venninne, som jeg har kjent siden jeg var 10 og hun 11..og jeg gleder meg masse-masse til å feire henne. 
Det har jo vært et fantastisk vår-vær ute i hele dag, så etter endt shopping i byen, tok jeg meg en kaffe-latte på en koselig café nede på kai-området der hurtigbåtene legger til.

Etterpå var det hjem og få litt kvile før kvelden. Dvs. jeg satt vel først over en time ute i solveggen og skravlet over en kopp kaffe, sammen med husverten min og dattera hennes først – men SÅ var det inn og få litt kvile.
Skal ut på byen sammen med ei god venninne i kveld, for å høre på det jeg personlig syns er et av de beste party-bandene i landet – Topcoat.
Er litt ekstra kult at jeg kjenner to av dem – to brødre, som er vokst opp på samme øy som jeg. For å si det på godt nord-norsk: “dæm e dritflink” =D

#blogg #hverdag #hverdagsliv #husoghjem #vafler #jobb #snø #snømåking #omtanke #bytur #byliv #vår #vårtegn #café #kaffe #kaffelatte #harstad #troms #nordnoge 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg