DEILIG MØKKAVÆR

Er SÅ innmari glad for at jeg kom meg ut i går, at wow..for i dag har dagen bare forsvunnet. For det første var det skikkelig møkka-vær når jeg sto opp..sånn deilig møkka-vær, som jeg vil ha mye av..som smelter og tinger snøen fort vekk. Joda – påsken er ikke over, så bevares – mer snø får vi nok..men likevel..wuhuuuu =) I LuvIt <3

Som sagt – dagen min har forsvunnet. Starta med å få sjaina over leiligheta litt, før jeg føyk ut døra. Så har jeg vært å jobbet sammen med en venninne utover formiddagn – og har fått gjort unna en hel haug av ting. Selvfølgelig ble det tid til litt pausing og kaffe-slarving under veis – men hey!..vi kan multi-taske, hehe 😉

Vél tilbake i heimen, ble det litt mer rydding..utrulig hvor mye som hoper seg opp når man blir liggende brakk et par dager..

Så var det tid for middag. Skulle egentlig lage fiskegrateng, da sånt er noe jeg aldri lager kun til meg.. Men siden fryseskapet er litt dårlig på frysing når det er for fullt, viste det seg at fisken var blitt dårlig. Og jeg er skikkelig nazi på det der, pga. forferdelige barndoms-minner om stanken av dårlig fisk. Så den ble leid etter luggen ut i søpla, og så endte vi opp med å ta stekt snurring, bacon & egg på brødskive i stede, hehe..krute godt =D


Etter middag, kjente jeg på kroppen at det kanskje var på tide å roe liiiit ned. Er frisk, joda – men kjenner at energilageret ble litt raskt tømt til meg å være. Så nå er det litt skikkelig kose-mosing med ettermiddagskaffe, strikking og en liten episode eller to av serien jeg ser på, før jeg gjør meg klar til litt kursing og webinar senere i kveld. Skal hive meg på noe helt nytt – og gleder meg veldig til å se hva det går ut på – så det kommer jeg tilbake til 😉

 

#hverdag #hverdagsliv #venner #hjelp #jobb #rydde #avslapping #middag #improvisere #mat #varmmat #kaffe #ettermiddagskaffe #håndarbeid #harstad #troms #nordnorge

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg